ATPI Sports Events
+
Rio 2016, ik ben erbij!

ATPI Sports Events

Stel je olympische droomreis samen op My Olympics

ATPI is een van de meest gevestigde en zakelijke reis- en evenementenorganisaties in de wereld. De ATPI-groep beschikt over een toonaangevende reistechnologie en eventoplossingen, die onze klanten helpen hun doel te bereiken. Dit doen ze vanuit hun vier specialistische merken gericht op zakenreizen, reizen voor de scheepvaart en energie offshore sector, corporated evenementen en sportevenementen. 

ATPI Sports Events is de snelste en meest flexibele eventpartner in de sportwereld. Of het nu gaat om de New York Marathon, de Volvo Ocean Race of de Olympische Spelen. Ze brengen je er graag naartoe. En de reis? Die regelen ze ook tot in detail. Door het partnership met NOC*NSF vervoeren en accommoderen ze al twintig jaar het Nederlands Olympisch en Paralympisch team, de zakelijke markt en alle Nederlandse fans richting de Olympische Spelen. Voor het eerst dit jaar willen ze zich ook richten op de verkoop aan consumenten.

In samenwerking met ATPI Sports Events hebben we het My Olympics platform ontwikkeld voor de consument. Op dit platform kan de consument, geheel naar eigen wens, een reis naar de Spelen in Rio samenstellen. We sturen consumenten naar dit platform door middel van content en zeer specifiek getargeted advertising op de social mediakanalen van het merk.

Ontwikkeling My Olympics platform

We hebben het platform ‘My Olympics’ ontwikkeld, waarop consumenten zelf hun reis naar de Spelen kunnen samenstellen. De website is fully responsive. Naast de mogelijkheid om een reisaanvraag te doen, krijgen bezoekers leuke informatie over Rio.

Contentcreatie

De eerst stap was het creëren van een social template. Om reisaanvragen te generen, hebben we awareness content en directe traffic content gecreëerd.

Advertising

Naast awareness content is er retargeting en custom-audiences advertising ingezet. Advertising vond ‘dark’ plaats en op de pagina met een verscheidenheid aan thema’s.

Printadvertentie HP de Tijd

Voor de dubbeldikke sporteditie van HP de Tijd ontwierpen wij een printadvertentie. Deze werd geplaatst op de back-cover van het tijdschrift.

ATPI Sports Events

EXCITING FACTS

  • ATPI Sports Events in de consumentenmarkt gezet
  • Reisaanvragen voor de Olympische Spelen via social

MARKETING

  • Printadvertentie HP de Tijd

DIGITAL

  • Ontwikkeling online platform
  • Social huisstijl, -content, -advertising
  • Online en nieuwsbriefbanner HP de Tijd