ilionx Digital Friday
+
Let's go orange!

ilionx Digital Friday

FIVB World Grand Prix 2017

De Nederlandse volleybaldames speelden op 7, 8 en 9 juli 2017 voor de tweede keer in de historie een World Grand Prix toernooi op eigen bodem. In Omnisport Apeldoorn waren de Dominicaanse Republiek, Thailand en Japan de tegenstanders. Als hoofdsponsor van Oranje en als sponsor van de WGP in Nederland pakte ilionx flink uit om het volleybalgevoel te delen met klanten, relaties en medewerkers.

Digital Friday

Op vrijdag koppelde ilionx het WGP aan haar klantendag. Want Digital Business is topsport! Klanten en relaties werden uitgenodigd voor een kenniscarrousel met keynotes op het veld, break-outsessies in de kleedkamers en een Innovation Lab met robotica demo’s in de catacomben.

BNR Nieuwsradio

Gastspreker Yuri van Geest en ilionx experts deelden de laatste ontwikkelingen, risico’s en technische oplossingen op digitaal gebied en BNR Nieuwsradio verzorgde een locatie-uitzending van The Friday Move met Annette van Trigt, Toon Gerbrands & Peter Blangé.

Meet & Greet

Na een informele afsluiting met eten & drinken werd plaatsgenomen op de tribune. Tijd om de volleybaldames in actie te zien. Direct na de wedstrijd kon de officiële persconferentie worden bijgewoond en was er een Meet & Greet met het team. Op zaterdag en zondag heeft ilionx haar medewerkers en hun partners/gezinnen uitgenodigd.

XOXO

Na 15 jaar lanceerde ilionx in 2017 een nieuwe huisstijl. De rode ‘X’, het onderscheidende element van het nieuwe logo, staat symbool voor wat ilionx doet en waar ilionx voor staat: Xplore, Xperience en Xecute. Ook in de social campagne rondom het WGP stond de X centraal. Onder de noemer ‘XOXO’ deelden de volleybaldames hun liefde voor de sport en voor de fans.

ilionx 6

Exciting facts:

  • 200 klanten
  • 400 medewerkers