SportVibes lanceert Media PR tak

DEN HAAG, 17 augustus 2016 | SportVibes United maakt een nieuwe stap. Het sportmarketingbureau lanceert haar eigen Media PR unit. Oud-journalist en PR adviseur Annelieke Dijkstra (1970) is aangetrokken om leiding te geven aan deze nieuwe afdeling. Ook is zij toegetreden tot het managementteam.

Annelieke Dijkstra reisde als sportjournalist jarenlang de wereld over om voor het Algemeen Dagblad verslag te doen van onder andere Formule1, voetbal en volleybal. Na haar journalistieke carrière maakte ze in 2008 de overstap naar Schuttelaar & Partners, het toonaangevende communicatieadviesbureau op het gebied van gezondheid en duurzaamheid. Als leidinggevende van de creatieve afdeling was zij binnen Schuttelaar verantwoordelijk voor de ontwikkeling van crossmediale campagnes, mediastrategie en creatieve PR plannen. “Terugkeren in de sportwereld, voelt geweldig”, aldus Dijkstra. “Er zijn weinig domeinen waarin de relatie met het publiek zo belangrijk is als in de sport. Ik ben ervan overtuigd dat topsport en breedtesport winnen als je – zoals SportVibes –  offline en online de verbinding legt tussen fans, sporters, bedrijfsleven en andere ondersteunende organisaties.”

Media PR

Annelieke Dijkstra SportVibesSportvibes United is sinds de fusie tussen Sportvibes (Den Haag) en sportevenementenbureau Shivers (Delft) een van de grootste sportmarketingbureaus van Nederland. Het lanceren van een speciale Media PR tak is een bewuste keuze. Director Marketing Frans Vleggeert: “Het ontwikkelen van crossmediale campagnes rondom sport is een terrein waar kennis, netwerk en creativiteit samenkomen. Dit vereist een grote mate van professionaliteit en die halen we met Annelieke nog meer in huis. Ze brengt een schat aan ervaring mee, zowel op creatief vlak als ook op het gebied van mediarelaties, woordvoering en (crisis)communicatie. Dit is van grote waarde voor zowel toekomstige activatiecampagnes als ook de organisatie van sportevenementen. Samen met onze klanten streven we ernaar om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van sport.”

24/7 op de hartslag van de sport!

 


 

Het nieuwe SportVibes United wordt aangestuurd door Hans-Willem Dicke (managing director), Imre van Leeuwen (director Events), Frans Vleggeert (director Marketing), Teun Verheij (director Digital) en Annelieke Dijkstra (director Media PR) en zal voorlopig blijven opereren vanuit de huidige twee kantoren in Den Haag en Delft.

Er wordt op dit moment onder andere hard gewerkt aan projecten als de schoolcompetitie Olympic Moves, Staatsloterij Gelukstreffers, Tour du ALS, Summer Beach Volleyball Circuit en digitale campagnes voor Ilionx (hoofdsponsor Nederlands damesvolleybalteam), le Champion en Amstel Gold Race.  

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Anouk van der Meer via 06-34 50 39 50 of media@sportvibes.nl. Meer informatie vindt u ook via www.sportvibes.nl.