SportVibes versterkt MT met Creative Director

DEN HAAG, december 2016 | SportVibes heeft Roderick Cremers toegevoegd aan haar Management Team. Hij zal als Creative Director het sportmarketingbureau versterken.

Roderick Cremers is geen nieuw gezicht bij het bureau. Een jaar geleden begon hij met zijn bureau Fresh Bridge – samen met SportVibes en Teun Verheij – de digitale unit SportVibes Digital, gespecialiseerd in online- en social mediastrategie en creatie. Gecombineerd met de units Marketing, Media/PR en Events maakt dit SportVibes tot één van de grootste sportmarketingbureaus van Nederland.

roderickcremers

Cremers begon zijn loopbaan bij KPN. Zijn passie voor creativiteit en online strategie inspireerden hem om in 2010 social mediabureau Fresh Bridge op te richten.
Cremers, die onlangs de New York Marathon liep: “Naast mijn creatieve rol bij SportVibes blijf ik Fresh Bridge met veel enthousiasme leiden. Binnen het MT van SportVibes krijg ik de ruimte om mijn expertise op het gebied van creatieve content en online / social strategie in te zetten in de sport, mijn grote passie.”

Onderscheidende concepten
Volgens managing director Hans-Willem Dicke van SportVibes is de creatieve kracht van Cremers van grote toevoegde waarde bij het bureau. “Als je de sporter, fan, sponsoren en bonden wil verbinden met elkaar heb je onderscheidende concepten nodig. Of dit nu voor een event is, een PR-campagne of een sponsorpropositie. Het gaat grotendeels om de content en de manier waarop je dit over de bühne krijgt. Precies de uitdagingen waar Roderick goed in is en waar je hem blij mee maakt. We zijn op onze beurt blij dat hij zijn tomeloze energie wil inzetten voor SportVibes.”